18.10.09

..gel bana çukulata sevgilim...

...migros' ta her zaman ki gibi abur cubur reyonunda dolaşırken şemsiye çikolataları görünce, ta taamm birden geçmişe ışınlandım sanki...eskiden sanırım sadece kuruyemişçilerde olurdu ve ipe dizilerek satılırdı..onunla birlikte eski dostları özlediğimide farkkettim ..kim mi? ya da neler mi? şöyle........
*emzik şeker
*leblebi tozu
*ağızda patlayan şeker
*sigara şeklinde sakız
*barbie çikolataları(hastasıydım..günde kaç tane yiyordum kimbilir..)
*dido(şimdikinin hem ambalajı farklı hem de tadı..)
*bi de bakkalda kırmızı teneke kutular içinde satılan ucuz bisküviler...
bu arada şemsiyeli çikolatanın tadı da eskisi gibi değildi ..her şey gibi..

1 yorum:

zillosh dedi ki...

şemsiye çikolata...
tadını hiç hatırlamıyorum, ama kendisine bayılırdım, jelatinini de hiç bir zaman yırtmadan açmayı beceremezdim! :)