4.6.10

artık gerçek Polaroid çekmenin zamanı geldi ^-^


9 yorum:

Ayşegül dedi ki...

wuhuuu eline ulaşmış :)
Güle güle kullan edabellaa :)
^_^

Scatterbrain dedi ki...

güle güle kullaaaan. en temiz durumdaki buydu vallahi. umaım sorunsuz bi şekilde kullanırsın...

İğne İle İplik dedi ki...

Bu sevimli şey çekmeden vuruyor yaw:) güle güle kullan canım..

Stéphanie dedi ki...

I've got the same !

kutupayusu dedi ki...

heyoooo...süper ♥

eda bayraktar dedi ki...

Ayşegül...evet alalı epey bi oldu da! bitürlü yorumlara hemen yazamama durumum ne olacak benim bilmiyorum...çok sevdim..sayende...

Lordi...teşekkürler...bak kaç aylık profil resmimi bile değiştirtti bana.....

Demet...teşekkürler..şirin di mi? kartlarıda aldım mı tamamdır:)

Esra...di mi amaaa:))

Stephanie..que c'est beau..

Gunseli S. dedi ki...

aa ne güzeel, hangi filmle çekiyor peki ??
güle güle kullan ayrıca :)

vintage peony dedi ki...

hala gerçek polaroids bekliyoruz.. ;)

eda bayraktar dedi ki...

gÜNSELİ..POLAROİD KARTLARLA ÇEKİLİYOR..TEZ ZAMANDA ALICAM İNŞ.
V.Peny..ben de.. ben de:))