23.8.10

...ya da bi kitap oku mutlaka iyi geliyor...




8 yorum:

zeynep dedi ki...

başlığa katılıyorum:) ama ben bu ara hiç okuyamıyorum bu yüzden de kendime sık sık kızıyorum:(

CEPAYNASI dedi ki...

şarkı söylemek te iyi gelir...

lifegoeson dedi ki...

aslında yemek yemek de o sırada iyi, sonrasında kötü geliyor :D

Kitapkolik dedi ki...

Merhaba. Yeni hayata geçirdiğimiz kitap sitesi projemize renk gelsin diye mini bir yarışma organize ettik. Kitap ödüllü bir yarışma. Yarışmamızı sitenizden duyurarak çekiliş hakkı kazanabilir ve sitemizin tanıtımına destek olabilirsiniz… Yarışma sayfamızın linki: http://www.kitapkolik.net/kitapkolik-net-kitap-odullu-yarisma

edabellaa dedi ki...

zeynep..ben bu aralar gayet iyiyim valla:)

cep aynası..o zaman şarkı söylemek lazım avaz avaz diyosun yani:)

lifegoeson..ah ah bilmez miyim...

Jesa dedi ki...

Dreamy pics!

Lovely blog :)
cheers, Jesa

edabellaa dedi ki...

jesa..thanks a lot...

mine dedi ki...

kitap okumak çok iyi geliyor :)
şarkı söylemek de bazen avaz avaz : )