15.2.11

seviyorum galiba...

10 yorum:

Biraz Şöyle Biraz Böyle dedi ki...

Ama hepsi çok güzel, sevilmeyecek gibi değil. ( Az önce kendime bir tane satın almıştım, üstüne bu fotoyu gördüm mutlu oldum :))

Lavanta Bahçesi dedi ki...

evde yer kalmadı ama napıcaz? :)))

Zeynep Özmen Ünlü dedi ki...

ben de kupa delisiyim

Selfet dedi ki...

hepsi benim olsun ben de çok severim :))

inci çiçeği dedi ki...

audrey'e bayıldım,:))) gerçi hepsi çok güzel ama...

kutupayusu dedi ki...

seviyorsun galiba....
seviyorum galiba....
evde yer kalmadı galiba....
aç gözlüyüm galiba....
bişeyi çok sevince doyulmuyo galiba....

Tan dedi ki...

ayy çok güzeller(:

edabellaa dedi ki...

galiba biz bayanlar kupalarıda çok seviyoruz..sevdiğimiz diğer milyonlarca şey gibi :)))

ceydabural dedi ki...

bu bir hastalık olmalı çünkü bende böyleyim :)

edabellaa dedi ki...

evet..teşhisi olmayan bi hastalık:))