8.6.11

baykuş aşkına♥


6 yorum:

kutupayusu dedi ki...

ah edacım ah....
bir baykuş aşkıdır :)
peşinden geliyorum...

eda bayraktar dedi ki...

peşimden gelme..kol kola gidelim:))

not:bloguna yorum yapmayı denedim bi türlü olmadı...bilgilerinize efem..

CEPAYNASI dedi ki...

sevdiğim bir hayvan...
rahatça çizebildiğim tek hayvan:))
Çukurcuma fotoğraflarını bulamadım ben...

Judy Abbott dedi ki...

çok seviyorum ben de kocaman gözlü baykuşları:)) Harry Potter etkisi olsa gerek:)

eda bayraktar dedi ki...

cepaynası...ben bloguma koymadım..bazı karelerimiz aynıymış..onu belirtmek istemiştim:))
Judy Abbott..ben de çok seviyorum ama benim ki galiba yabancı blogları takip ettikten sonra oldu..

Günün Notları dedi ki...

Ben önceden hiç sevmezdim sanki uğursuzmuş gibi gelirdi. Ama şimdi atlas pasajına gittiğimde değişik bir baykuş küpesi ya da yüzüğü almadan dönmüyorum :)