11.9.11

İyi bir blogger'ın uyması gereken fotoğraf kuralları. . .


*Öncelikle afilli bir makinen varsa ayna karşısında poz verilir..
*daha ilerisi şık bir vitrin ya da hoş bir cafe önüde olabilir..tercih senin..
*Baykuş,Eyfel kulesi, f.makinesi ,kalp, kuş ,çiçek ile igili aksesuar çekimleri..
*Dövme sahibi iseniz illa ki...
*Ayakkabısız ve yer karoları olmadan asla..
*Cihangir, Galata ve İstiklal baş mekan zaten..
*Starbucks'ta kahve içipte foto çekmeyene blogır demem zaten...
*Yazın Alaçatı,Bodrum ve Bozcaada fotoları..
*Cupcake, macaron  ve donutları unutmamak lazım...
*Kedilerin  uyurken ,yerken ,bakarken ki fotoları..
*Ayna önünde çekilen kıyafet fotoları..v.s..v.s..
...eğer bunları uyguluyorsanız siz tam bir blogırsınız demektir..
Not : fotonun konuyla alakası yok..( bu da en çok söylenilen cümlelerden biridir..dikkat..lütfen..)

9 yorum:

yaprak dedi ki...

Blogger degil de tumblrcilar demeli aslinda.Blogspot daha kendi halinde :)

eda bayraktar dedi ki...

Tumblr değil blog takipçisiyim..
foto bloglarının izlememden çıkan sonuç budur..buna ben de dahilim...

kutupayusu dedi ki...

çok çalışmam lazım çookkkkkkk :)

Lumos Design dedi ki...

ben sadece baykuşlu aksesuar çekimi satırına uyuyorum sanırım, onlar da kendim yaptığım için. çok eğlendim okurken:))

. dedi ki...

denize uzanan başparmaklar...

zillosh dedi ki...

Çok eğlenceli bir yazı olmuş :))
Lanet olsun, ben bir blog yazarı değil miyim şimdi sadece birkaçını yaptım :))


http://mushaboom8.blogspot.com/

ceydabural dedi ki...

hahahaha :) Sevdim bu dediklerini :))

eda bayraktar dedi ki...

EsRA Hanımcım..fotoyu geçtim..üç haftada bir post giriyorsunuz..lütfen amaaa☺

L.dESİGN..ne mutlu bana..

Akl..tüh! yazın en çok çekilen fotodur..nasıl unuturum☺

Sezen..ben bunu foto ağırlıklı bloglar için dile getirdim..yoksa ben de yazı yazmaya üşeniyorum..
ayrıca mezuniyetin için tebrikler..

Ceyda..anne adayına teşekkürler☺

Nisan Yağmuru dedi ki...

aaaa ama şmdi izmirde yaşıyosak napıcaaazz?? =)