17.12.12

küçük mutluluklar. . .




6 yorum:

Madam Dö Gonç dedi ki...

Kartlara bayıldım :)

Ben de hazırlıyorum kendim, yeni yılda birilerini gülümsetebilmek için :)

pariseda dedi ki...

Sayende kartpostal etkinliğine katılmış kadar oldum.Biliyorum ben olmadan bir şey yapamıyorsun.Neyse yılbaşı hediyesi bekliyorum.Sanırım beni yeterince tanıyorsun.Mütevazı bir kişiliğim yinede süprizlere açığım.Öpücük

eda bayraktar dedi ki...

yenı yıl kartlarının tadı bi başka...

Elif dedi ki...

yeni yıl kartım bugün elime ulaştı, güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim :)

A Cat From London dedi ki...

Küçücük armağanlar ama görünce aklıma sen geldin. Güzel günlerde kullan. Sevgiler...
Aybige-Kedi Defteri

ruken dedi ki...

Bu güzel kartlardan bana da ulaştı..yılbaşı ağacıma iliştirdim :) çok teşekkür ederim Eda..çok mutlu ettin beni..hayatımın sonuna kadar saklayacağım :)

Yeni yılın bütün hayal ettiklerini beraberinde getirsin..sağlık ve mutlulukla nice senelere..

Sevgiler..