29.3.14

Apti gezmelerde . .



























10 yorum:

A Cat From London dedi ki...

Kuyruğu yer görmemiş Apti'nin :) .

Günün Notları dedi ki...

Muhteşem!

galilei dedi ki...

çok tatlı olmuş,cidden iyi gezmiş:)

senem dedi ki...

çok güzel olmuş fotoğraflarr :)

senem dedi ki...

çok güzel olmuş fotoğraflarr :)

Adsız dedi ki...

Cok eglenceli bir post olmus ^^

TUĞBA'NIN DÜNYASI dedi ki...

Apti'ye bayıldım ben de:) Yüksek yerlerden ayy düşecek şimdi diyerek anneannem gibi tepkiler verdim kendimi tutamadım. Zira ben de böyle fotolar çekmeye bayılıyorum ama düşecek küçümenler diye de aklım çıkıyor. Her yere çok yakışmış kendileri. Favorim olan birkaç tane var baktıkça gülümsüyorum. Ne iyi geliyor insana böyle minik mutluluklar. Sevgiler. Harika bir gezi olmuş:)

yagmur dedi ki...

Bu seriyi cok sevdim. Devamini bekleriz Eda:)

Pembe Kreasyon dedi ki...

aptiye bayıldım :)

eda bayraktar dedi ki...

yorumlarınıza çok teşekkür ederim ...Apti 'yi beğenmenize sevindim.. sevgiler....^.^